Ulotki, foldery, katalogi czy teczki to tylko niektóre materiały reklamowe, które stale zamawiane są przez działy marketingu większości firm. Dlaczego drukowane materiały reklamowe cieszą się tak dużą popularnością? Przede wszystkim dlatego, że są bardzo skuteczne, a ich druk nie jest drogi.

Druk materiałów reklamowych – dlaczego warto?
Dobrze zaprojektowane i wydrukowane w wysokiej jakości materiały reklamowe skutecznie przyciągają uwagę. To dobry sposób na prezentację firmy, jej produktów czy usług. Dlatego choćby druk katalogów firmowych czy reklamowych zlecają firmy z niemal każdej branży. Biorąc pod uwagę różnorodność drukowanych materiałów, możliwa jest ich dystrybucja na różne sposoby. Mogą być rozdawane na spotkaniach biznesowych, podczas konferencji czy mogą znajdować się w poczekalni w firmie. Wszystko zależy od konkretnych potrzeb, branży i grupy docelowej.

Jakie materiały reklamowe wybrać?
Jak wspomniano, materiały reklamowe cechuje ogromna różnorodność. Dużą popularnością cieszy się druk folderów, katalogów oraz ulotek. To uniwersalne materiały reklamowe. Wykorzystywane mogą być w niemal każdej branży i dystrybuowane na wiele różnych sposobów.

Wysoka jakość druku
Materiały reklamowe drukowane mogą być przy wykorzystaniu różnych technologii. Mowa tu o druku cyfrowym oraz offsetowym. To jaką technologię druku wybrać zależy od kilku czynników. Jednym z nich jest nakład jaki chce się wydrukować. Jeśli np. druk ulotek ma być niewielki, wówczas dobrym rozwiązaniem będzie druk cyfrowy. Z kolei jeśli planuje się druk dużego nakładu to lepszym rozwiązaniem będzie offset. Niezależnie jednak od metody druku najważniejsze jest, aby ten zawsze zrealizowany był przy zachowaniu najwyższej jakości.